Tai naujas EUROPE DIRECT rekordas.Už komunikacijos politiką atsakinga Europos Komisijos pirmininko pavaduotoja Margot Wallström sakė: „EUROPE DIRECT tarnauja piliečiams.Centras suartina juos su Europos Sąjunga – atsakoma į klausimus ir išklausomos jų bėdos. Norėčiau, kad juo naudotųsi dar daugiau žmonių.“
Tą pačią dieną, kurią gautas 100 000-asis klausimas 2007 m., į tarnybą EUROPE DIRECT dar kreipėsi Austrijos, Belgijos, Prancūzijos, Vokietijos, Vengrijos, Slovakijos, Ispanijos, Lenkijos, Rumunijos, Danijos, Graikijos, Čekijos, Lietuvos, Bulgarijos, Italijos, Nyderlandų, Švedijos, Portugalijos, Suomijos, Lotynų Amerikos, Azijos ir Afrikos gyventojai.
Kas yra informacijos centras EUROPE DIRECT?
EUROPE DIRECT pradėjo veiklą 1998 m. Vienu telefonu numeriu 00800 6 7 8 9 10 11 galima skambinti iš bet kurios ES vietos ir klausti bet kuria oficialiąja ES kalba.
Į e. paštu gaunamus laiškus atsakoma vidutiniškai per tris darbo dienas. Į sudėtingesnius klausimus gali būti prašoma atsakyti atitinkamos srities ekspertų. Informacijos centre taip pat veikia internetinės pagalbos tarnyba, teikianti piliečiams tiesioginę pagalbą internetu.
Populiarios temos
2007 m. daugiausia klausinėta apie vidaus rinką (keliones į užsienį, darbą ir mokymąsi užsienyje), ES institucijas ir tarptinklinio ryšio reglamentą. Nemažai teirautasi apie oro transporto keleivių teises. Dabar daugiausia klausiama apie Reformų sutartį.
Informacijos centras EUROPE DIRECT ne tik atsako į bendruosius klausimus apie ES – čia kreipiamasi dėl Septintosios bendrosios mokslinių tyrimų programos, pateikiami klausimai Eksporto pagalbos besivystančių šalių eksportuotojams tarnybai ir klausimai apie vidaus rinką Piliečių konsultavimo tarnybai.
Kas kreipiasi į EUROPE DIRECT informacijos centrą?
EUROPE DIRECT paslaugų prireikia įvairiems žmonėms: rašinius rengiantiems studentams, pensininkams, norintiems sužinoti, kokia pensijų tvarka kitose šalyse. Mažųjų ir vidutinių įmonių (MVĮ) savininkai klausia, kaip gauti finansavimą įmonei įsteigti ar išplėsti, o specialistams reikia pasikonsultuoti dėl ES direktyvų ar reglamentų.
Bendroji informacija
Tarnybos darbo laikas: pirmadienis–penktadienis 9.00–18.30. Kitu laiku galite palikti balso žinutę EUROPE DIRECT balso pašto sistemoje. Tarnybos paslaugos:
• Bendras nemokamas telefono numeris (00800 6 7 8 9 10 11), kuriuo galima skambinti iš visų 27 ES valstybių narių.
• E. pašto adresą ir internetinės pagalbos tarnybos adresą rasite svetainėje http://ec.europa.eu/europedirect/
Apie tai plačiau: http://ec.europa.eu/europedirect/
|